środa, 10 kwietnia 2013

MNOGOŚĆ KOLORÓW

Kula w wiosennych barwach, ale nie zupełnie taka sama jak
ta, którą pokazywałam poprzednio.
Zielone, abstrakcyjne barwy różyczek i drobne perełki
obijające światło zapewniają bardzo ciekawy efekt.




Niestety nie udało mi się tego uchwycić na tym zdjęciu,
ale kula w tych barwach całkiem dobrze "udaje" prawdziwe
kwiaty. A to, że jest to rękodzieło tylko dodaje jej uroku.




Jakiego koloru kulę mogę wykonać?
KAŻDEGO!
Ograniczają mnie tylko materiały jakie znajdę i wyobraźnia.
Jednokolorowe kule mają swój urok, potrafią udawać prawdziwe bukiety. Wielokolorowe, często w kontrastowych barwach dają także wspaniały efekt. Warto podkreślić, że ułożenie kwiatków w kuli nie jest przypadkowe, a tworzy ciekawy, przyjemny dla oka wzór.
A jakie kolory Wam podobają się najbardziej? Czekam na komentarze!

Na początku miałam mieszane uczucia co do koloru
brązowego. Nie wiedziałam czy nadaje się na kwiaty...
Zaryzykowałam, połączyłam go z kolorem kremowym,
efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.
Moja rodzina była zachwycona!






Jeśli macie swój pomysł na kulę kwiatową i chcielibyście żebym zrobiła dla Was coś zupełnie wyjątkowego to ZAPRASZAM DO KONTAKTU

1 komentarz:

  1. Piękne te kule różane.Ludzie pokazujcie światu swoje cudeńka ręcznie wykonane.

    OdpowiedzUsuń